Indkaldelse til online ekstraordinær generalforsamling

Bestyrelsen har besluttet at indkalde til ekstraordinær generalforsamling den 21.01.2023 klokken 13.00
Vi ønsker, at foreningen fremadrettet kan tilbyde flere arrangementer og støtte til foreningens medlemmer.
Vi har brug for, at der bliver lavet vedtægtsændringer for at kunne fortsætte foreningens udvikling, samt få godkendt nyt retvisende regnskab for 2021.

Grundet ansøgning om offentlige midler har vi haft en autoriseret revisor til at gennemgå foreningens regnskaber. Vi har ved denne revision opdaget en gæld til Århus kommune for paragraf 18 midler. Dette er for årene 2018-2020.
Dette har resulteret i ændringer i regnskabet. 2021, der kræver en ny godkendelse af generalforsamlingen Det nye regnskab giver et retvisende billede af foreningens økonomi, der ikke fremgik af det tidligere regnskab. Dette regnskab bliver tilsendt senest 7 dage før den ekstraordinære generalforsamling.

1. Valg af dirigent, referent og stemmetællere.
2. Dirigenten sikrer sig, at den ekstraordinære generalforsamling er lovligt indkaldt.
3. Vedtægtsændringer
4. Godkendelse af revideret regnskab for 2021

Bilag er fremsendt på mail til alle medlemmer

Vigtigt: Bestyrelsen kan ikke garantere, at onlinedeltagelsen fungerer for alle og er uden for ansvar over for medlemmernes egen tekniske formåen og udstyr i forbindelse med generalforsamlingen.

Tilmelding til den ekstraordinære generalforsamling:

Fristen for tilmelding er senest 19. januar klokken 23.59 – både online og ved fysisk fremmøde

Du tilmelder dig via det link på indkaldelsen, der er fremsendt til alle medlemmer på mail 20/12 2022. Har du som medlem ikke modtaget indkaldelse den dag, så tjek SPAM mappen eller undersøg om dit medlemsskab er betalt.

• for Enkeltmedlemmer og støttemedlemmer login her   Har du glemt din kodeord tryk glemt kodeord.
  • for dobbeltmedlemmer kontakt kontor@autismeforening.dk og tjek op på om din mailadresse er korrekt og om dit medlemsskab er betalt.

Se vedtægter for yderligere info